Klantenservice

Mag ik een product retourneren?

U kunt het product binnen de bedenktijd retourneren mits aan de onderstaande regels wordt voldaan:

  • Binnen de bedenktijd van 14 dagen geeft u aan de overeenkomst te willen ontbinden en de bestelling te
    retourneren.
  • Het product wordt geretourneerd in onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder
    tape, plakband of (verzend)stickers.
  • Het product is compleet, niet gebruikt en onbeschadigd.

Hoe kan ik een product / bestelling retourneren?

Stuur ons een email naar info@deevacosmetics.nl en vermeld hierin duidelijk uw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, ordernummer en de reden van de retourneren. U krijgt van ons binnen vijf werkdagen antwoord.
Indien de retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden, kan het pakket retour gezonden worden. Het retourformulier wordt vervolgens verstuurd per e-mail.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Geopende producten die niet voldoen aan de onderstaande regels blijven uw eigendom. Deze producten worden naar u teruggestuurd en de gemaakte kosten worden aan u in rekening gebracht. producten die gekocht zijn in de
aanbieding kunnen niet retour worden gestuurd.

Sommige producten mogen niet retour worden gestuurd. Dit geldt onder andere voor producten:

  • Waar de verzegeling is verbroken i.v.m. de hygiëne;
  • Waar de sealing is verbroken i.v.m. de hygiëne;
  • Die reeds gebruikt zijn.

Bij ontvangst van uw bestelling zijn de goederen uw eigendom geworden. Zorg daarom dat u altijd over het verzendbewijs van de transporteur beschikt als u producten retour stuurt. Zo kunt u eventueel verlies of schade bij uw transporteur claimen.

Hoe lang is mijn bedenktijd?

Er is een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Binnen de termijn kunt u laten weten dat u het product wilt retourneren en u krijgt dan binnen 14 dagen uw geld terug, ook de bezorgkosten. De bedenktijd start op de dag dat uw bestelling wordt bezorgd op het adres dat u heeft opgegeven.

Wie moet de portokosten voor de retourzending betalen?

De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij nemen de kosten voor onze rekening indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier te wijten is aan ons handelen.

Hoe en wanneer krijg ik de terugbetaling?

Wanneer wij het geretourneerde product(en) met het retourformulier in goede conditie hebben ontvangen, zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op uw bankrekening binnen 14 werkdagen.

Is retour mogelijk vanuit het buitenland?

Het is ook mogelijk om vanuit het buitenland producten retour te sturen. De kosten hiervoor zijn voor uw eigen rekening.

Kan ik een product ruilen?

Het is helaas niet mogelijk om een product te ruilen. U kunt uw bestelling retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.

Kan ik een gebruikt product ruilen?

Nee dat is helaas niet mogelijk. Mocht je het product in gebruik hebben genomen, dan is het product jouw
eigendom en kan deze niet meer omgeruild worden.

Retouradres
Eurobox Hoofddorp
T.A.V. Deeva Cosmetics
Parellaan 2

2132 WS Hoofddorp